onsdag 25. november 2009

Västerbottensost

Eg er så veldig glad i ost! Her er det Chevré frå Hukeli, blåmugg frå - eh? - den er i alle fall kjøpt på Helmersen Delikatesser i Tromsø. Brie'en var veldig god, og den faste kvite avlange saken er svensk:


De får ha medynk med anrettinga her; det var seint i måltidet. På tallerkenen ligg forresten også eit godt frukt- og nøttebrød og ein kladæsj med heimlaga kreklinggelè, men no var det ost det skulle handle om.

Den faste osten er ein Västerbottensost som eg fekk då eg var på eit møte i Umeå (ikkje spør). Eg må innrømme at eg la ikkje særleg vekt på den gåva - før eg smakte. Osten viste seg å vere fantastisk! "Sterk, aromatisk og pikant" er produsenten sine ord. Nam, seier eg.

(foto frå http://www.vasterbottensost.com)

Eg vart svært optimistisk då eg fann ut at det fanst ein web-butikk der ein kunne få tak i Västerbottensost. Men når noko er for godt til å vere sant, så er det ofte for godt til å vere sant:
Hej Åsa och tack för ditt mejl! Det är jätteroligt att höra att du uppskattar vår goda Västerbottensost! Vi har ännu inte startat export till Norge men vi vet att den i alla fall finns på Mathuset Jacobs på Holtet i Oslo. Vi tittar på möjligheter att exportera till Norge och hoppas att vi inom närmaste året ska finnas där också.

Med vänliga hälsningar

...

Seinare har eg lese eg at kjøkkensjef Bjørn Svensson på Restaurant Oscarsgate vil ha Västerbottensost når han er i Sverige. Kanskje vi treffest på Jacobs neste gong eg er i Oslo?

1 kommentar:

  1. og æ minnes en kveld med osten og den tallerkenen:) Nam nam

    SvarSlett