onsdag 23. desember 2009

Konfekt

Konfekt har ikkje vore heilt min greie, og det er strengt tatt meir pirkarbeid enn eg liker. Men i år har eg prøvd meg likevel. Ikkje alt vart like bra, men noko vart skikkeleg godt:

Marsipankuler 
med appelsinmarmelade (ja, den med cognac) 
og sylta ingefær





Tre sortar sjokoladetrøflar
- med pistasjnøtter
- med kaffe og litt lysare sjokolade
- med masse masse masse mørk sjokolade





Troikabitar





Marspiankuler med nougat






Torikabitane skal absolutt gjentakast neste år. Trøflar blir nok også ein gjengangar ;-)





Oppdatering 13:54
Kven kunne vente at det skulle dumpe heimlaga konfekt ned i ein postkasse langt mot nord på lillejulaften? Og enn at det smakar konditortalent (i motsetjing til mine som smakar heimlaga)! Nam! Tusen takk, snille! :-* 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar