måndag 25. januar 2010

Graniola; sprø frokostblanding


Graniola er godt til frokost, og det er eit fint mellommåltid. Det er også fint å spise etter trening på kveldstid. Lagar du di eiga blanding, styrer du næringsinnholdet sjølv. Eg synest dei ein kjøper på butikken, er alt for søte. Her har eg tatt utgangspunkt i framgangsmåten på dinmat.aftenposten.no. Eg brukte det eg fann, og som eg hadde lyst på, i skuffer og skap:

2 dl 4-korn
1 dl linfrø, sesamfrø, gresskarkjernar
1 dl solsikkekjernar
1 dl hasselnøtter, grovhakka
1 dl mandlar, grovhakka
2 ss honning
2 ss rapsolje
1 ss kanel
1 ss brunsukker
1 ts sitronsaft
1 dl rosiner
1 dl tørka aprikos

Rist korn, frø og nøtter på 100 grader midt i omnen i eit kvarter. Bland honning, olje, kanel, sukker og sitronsaft i ein bolle, ha i kornblandinga medan den framleis er varm. Rist på 150 grader midt i omnen i 20-30 minutt. Blandinga kjennest mjuk ut når du tar ho ut av omnen, men det blir sprøtt når feitt og sukker blir kaldt. Rør inn tørka frukt. Avkjøl graniolaen, og oppbevar på glas eller i tett boks.



Spis graniola med mjølk, yoghurt, kesam, cottage cheese...det smakar også veldig godt med litt frisk frukt eller bær i lag med.

Velbekomme!

1 kommentar:

  1. http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=216

    Søndagsvarianten - evt med sjokolade!

    SvarSlett