laurdag 9. januar 2010

Surdeigsbrød med eple og valnøtter

Tredje surdeigsbrødbaking vart krona med nydelege brød:




Dette er Pain de Martin sin variant av surdeigsbrød med eple og valnøtt. Surdeigsstartaren er basert på rug, men brødet er elles bakt med kveitemjøl. I oppskrifta står det vetemjöl special. Det har eg ikkje fått tak i, men eg set min lit til at helsekosten på Sortland tar det inn. Igjen, med god hjelp på Twitter *takkar @receptomaten* har eg fått greie på at vetemjöl special er eit spesielt proteinrikt kveitemjøl. Eg tok ein spansk ein og hadde i om lag 50 g tipo "00" og 100 g tipo "0" (begge har høgare proteininnhald enn vanleg sikta kveitemjøl). Eg er usikker på om det hadde noko å seie for resultatet, men det øydela i alle fall ikkje.

På grunn av ei lita logistikkutfordring med bakaromnen, sette eg deigen kvelden før, og lot han stå i kjøleskapet over natta (det vart om lag 12 timar). Det var verkeleg ingen problem. Han var fint heva då eg sto opp i morges. Martin skriv forresten at eplebitane blir knuste i siste eltinga. Vel, det skjedde ikkje her, han har nok sterkare bakemaskin enn meg.

God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar