fredag 29. januar 2010

Vinmeny


Eg klarer ikkje å få kunnskap om vin til å setje seg i hjernebarken. Men eg stolar på Vinmonopolet. Der har dei både kunnskap og engasjement, og eg har sjelden vorte skuffa når eg har fulgt råda deira.


Biletet viser vinane vi drakk ved ei veldig spesiell anledning for nokre ukar månader sia. Gul enke (Champagnen med det franske namnet Veuve Clicquot) servert til blini med lodderogn var rett og slett himmelsk. Til svinenakke med rotgrønnsaker og fløtepotetar, drakk vi ein halvtørr Riesling (Weingart), og den likte vi alle. Eg trur kanskje at det var berre eg som syntest at også Riojaen (Baron de Ley Reserva) var god til hovudretten.

Til osten drakk vi portvin, og til desserten drakk vi dessertvin. Men det fall vel eigentleg ikkje i smak hos nokon av oss? Pussig. Eg har då likt portvin andre stader, og sjølv om dessertvin ikkje er nokon favoritt brukar det å vere heilt ok. Det var heldigvis meir igjen av champagnen... Kanskje vi tar tre flasker champagne neste gong i staden for portvin og dessertvin? ;-)

No er det i alle fall fredag - prøve ny vin denne helga? I så fall anbefaler eg den kvite Rieslingen til svinekjøtt. Prøv! Du vil bli overraska over kor godt det matchar. God helg alle glade!

3 kommentarer:

  1. Trur vi satsa på tre flaske champagne neste gång ;)

    SvarSlett
  2. http://www.dn.no/vinguiden/sok/?id=21667-24966
    Ikke så dum riesling denne til mat!

    SvarSlett
  3. Liv Hanne: Ja, det låg i korta, det...
    Maria: Takk for tipset!

    SvarSlett