tysdag 24. november 2009

Bøfjerding på besøk på Bagatelle

Åh.
Sukk.

I dag er det litt grått ute, og eg sit og drøymer meg tilbake til Bagatelle. Bagatelle har stått på lista mi over "ting eg skal gjere før eg døyr", men avanserte etter kvart til lista over "ting eg må gjere før eg forlet Oslo". I slutten av september kunne eg markere check på lista!

Mobilkamera kan ikkje rettferdiggjere alt det gode og vakre, men gode minne er det likevel - sjølv om det var berre nokre av rettane som var foreviga. Her er Salma med tunfiskmajo, tørka kapers og crisp på tunfisk:




Det var sjømaten som gjorde sterkast inntrykk på meg. Her er kamskjell med estragon beurre blanc, servert med kantarellar og traktkantarell:




På Bagatelle fekk eg ei kraftig påminning om at eg aldri meir skal tru at eg ikkje likar noko; "eg likar ikkje foie gras". Joda, det gjer du - sjølv om du ikkje likar fôringsmetoden. Pannesteikt foie gras med bringebær, limekompott, servert med 6 typar salt:




Osten vil eg ikkje leggje ut bilete av, for det var så seint i måltidet at fotografen var ikkje heilt fokusert. Desserten har eg ikkje klart å få på bilete i det heile tatt, men eg minnest at eg var så mett at eg sat og såg med sorg på det eg ikkje klarte spise. Vi valde ti-retters meny med vinmeny, og då blir ein veldig mett og sånn. Stor takk til bordkavaleren som var klok nok til å ta notatar frå måltidet :-*




Eg er ikkje så inne på vin sånn reint teoretisk, men eg veit og har erfart at det er den gode kombinasjonen av mat og vin som løftar eit måltid til himmels. Det var himmelsk å spise på Bagatelle, og eg har notert meg at til sjømaten var Kloster Eberbach, Berg Schlossberg 2008 alledeles nydeleg.

Er Bagatelle verdt ein omveg? Utan tvil!
Eit nytt besøk på Bagatelle er på lista mi. Ei eller anna liste.

1 kommentar:

  1. Note to self:
    På Facebook fekk eg tips om å besøke Credo i Trondheim då eg la ut denne saka *noterer bak øret*

    SvarSlett