onsdag 17. februar 2010

Iskrem som smakar haust


De likar is, og er ikkje heilt nøgde med at de ikkje har iskremmaskin, sant? Tru meg på at parfait går fint an å lage utan maskin. Om ein frys i små porsjonsformer, så blir konsistensen heilt akseptabel, og smaken er jo uansett veldig god på heimlaga is, ja, eg synest det er betre enn stort sett all is som er å få kjøpt i butikken. Eg prøvde meg på eit lite eksperiment her om dagen:

Laga vaniljeparfait etter denne oppskrifta. Så blanda eg i nokre spiseskeier med opphavet sin veldig gode rips- og solbærgelé. Eg rørte ikkje så mykje, for eg ville ha nokre bitar av gelé i iskremen. Fraus i porsjonsformer, og dett var dett. Så enkelt, så godt!

her var det eit bilete av 
ein porsjon iskrem som smakar haust
men biletet såg så trasig ut
så eg tok det vekk igjen
iiiiiis!

Fordelen med å bruke gelé framfor for eksempel syltetøy, er at smaken er meir konsentret og du unngår mykje av vatnet som uunngåeleg følgjer med bær.

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar