tysdag 6. april 2010

Kjøttsuppe som smakar Asia


Av og til så blir ting til på kjøkkenet fordi eg ikkje anar kva eg skal lage til middag. Då søker på ingrediensane mine på nettet og les litt i kokebøker, men sjeldan har eg akkurat det som skal til til dei oppskriftene som fristar mest. Då må ein improvisere:

200 g ytrefilet av okse
1 løk
2 fedd kvitløk
1 chili
1 bit ingefær
5 dl kjøttkraft
5 ss tomatpurè
1/2 sitron, berre safta
1 gulrot
10 sukkererter
100 g brokkoli
kalvefond, sursøt chilisaus, sukker, salt og peppar

Del kjøttet i passe spisefine strimlar. Hakk løk, kvitløk, chili og ingefær. Strimle gulrot og sukkererter, og del brokkoli i små bukettar. 

Surr løk, kvitløk, chili og ingefær i litt olje i eitt minutt eller så, pass på at det ikkje svir seg. Ha i kraft, tomatpure og sitron. Tilsett kjøttet og kok opp. La trekke nokre minutt før du har i grønnsakene. La det småkoke til kjøttet er såvidt gjennomkokt, og smak til med kalvefond, sursøt chilisaus, sukker, salt og peppar. 


Her kan ein bruke allslags kjøtt, og ein kan bruke allslags grønnsaker, og har ein meir avanserte thai-ingrediensar, så blir det endå meir smak av Asia. Eg fekk ein passeleg lunchrest, og dagen etter så kokte eg opp supperesten saman med litt kokosmjølk og hadde i litt kokte nudlar. Det var også godt :-) 

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar