onsdag 7. april 2010

Thaiinspirerte fiskekaker


Dette er fusjonen av ei oppskrift eg fann i Tid for Thai av Yngve Ekern og ei eg fann i bladet Kamille - med litt tilpassingar ut frå ingredienstilgangen i Bø. Slik lagar du 10 ikkje så veldig store fiskekaker:

300 g kvitfiskfilet (eg brukte torsk)
1 egg
6 ss kokosmelk
2 ss maisenna
1 bs soyasaus
1 bs rød karripasta
nokre kaffirlimeblad
rikeleg med nykverna svart peppar

Del fisken i mindre bitar. Kjør i foodprocessor saman med resten av ingrediensane til det er finmalt. Hald att ein del av kokosmelka og maisennaen, slik at du kan spe til passe konsistens for hand. Steik spiseskeistore fiskekaker på vanleg måte. 


Dette vart veldig godt altså. Du kan sjølvsagt ha ris til om du vil. Her er fiskekakene servert med ein fin råkostsalat, også denne frå Kamille:

1 lita gulrot
1/2 agurk
6 cherrytomatar
2 ss kvitvinseddik
1 bs sukker
1/2 dl vatn

Del grønnsakene i små små terningar. Rør saman ingrediensane til dressingen til sukkeret er oppløyst. La stå å trekke, gjerne lenge. (Du kan gjerne lage råkostsalaten før fiskekakene.)

På biletet er også ein variant av Ekerns krydra majonesdipp - remulade som smakar Asia, trur eg vi seier:

1 ts sukker
1 ts limesaft
1 ts soyasaus
1 ts rød karripasta
1/2 ts korianderpasta
1/2 dl majones
litt salt

Rør saman sukker, limesaft og soyasaus til sukkeret er oppløyst. Bland saman med resten av ingrediensane. Smak til. 

Velbekomme!

4 kommentarer:

  1. Å! Jeg elsker thaifiskekaker. Vet ikke om det her er sånn jeg har spist, men stemor lager hvertfall veldig gode fiskekaker :)

    SvarSlett
  2. Så heldig som har ei slik stemor :-) Spør henne om korleis ho lagar då vel!

    SvarSlett
  3. Heia Åsa! Vi hadde dine thaiinspirerte fiskekaker til middag i går, og de var kjempegode! Til tre barn og to voksne blei det passe med dobbel oppskrift. Jeg var usikker på hvor sterkt det blei, så brukte bare 1 bs karripasta. Tilbehøret var nydelig, og alle spiste godt, så det her var super mat til småunger, storunger og voksne!

    SvarSlett
  4. Hurra! Familiemathurra! No vart eg glad gitt!

    SvarSlett