tysdag 13. april 2010

Laksesuppe med ingefær og kokosmelk


TIl ein som må ha mat fort:

5 dl fiskekraft (evt. fiskebuljong)
20 g matfløte
1 gulrot, i terningar
1 bit sellerirot, i terningar
2 ss hakka ingefær
2 dl kokosmelk, lett
1 laksefilet, i spisefine bitar
salt, peppar, evt. sukker

Kok opp krafta saman med fløyten. Kok eventuelt inn krafta til ønska smak. Ha i gulrot, sellerirot og ingefær. Kok i tre-fire minutt til gulrota byrjar bli kokt. Ha i kokosmelk og laks, kok opp, trekk kjelen til side og la trekke til laksen er ferdig. Smak til med salt, peppar og eventuelt sukker. 


Joda, sjølvsagt kan du ha kvit fisk i suppa. Eller reker. Blåskjell kanskje? Og andre grønnsaker? Javisst. Det skulle vel helst ha vore litt grønt på biletet også? Safran er jo også veldig godt. Velvel, dette var no det eg hadde i hus i dag ;-) Og eg fekk meg sunn middag som smakte mykje og godt i full fart. 

Velbekomme!

2 kommentarer:

  1. det ser utrolig godt ut :) Har aldri smakt slik suppe før. men det skal jeg prøve nå. Takk for ar du deler oppskriften:)

    SvarSlett
  2. Eg hadde heller ikkje prøvd ;-) Det er ein glede å dele!

    SvarSlett