måndag 24. mai 2010

Bli med rundt Bø :-)


Kvar lørdag klokka 16:30 er det ein gjeng som samlar seg ved Bøhallen. Utstyrt med hjelm, sykkel og vatnflasker legg vi avgarde rundt Bø. OK, kjære kverrulantar - eg er klar over at det ikkje er heilt rundt Bø, men vi syklar i ring, og då er det per definisjon rundt noko. 


Om vi syklar austover eller vestover kjem litt an på vindretninga. Men ein ting er sikkert - motvind er det garantert på turen. Google Map fortel meg at det er 2.85 mil rundt Bø. Det er langt nok til at det er ei god treningsøkt, men terrenget er så fint at det går fint an å sykle berre for turen også. Turen sist lørdag vart utsetttil i dag, så her er bildebevis frå dagens tur:


Shellstasjonen på Straume beviser vel ikkje noko som helst når eg tenkjer meg om. Men det er ein finfin tur! Kom og bli med :-)

2 kommentarer:

  1. En gang må du komme til Stokmarknes og sykle rundt øya med meg - det er 42 kilometer. Og med strand halvveis rundt (Taen). Fantastisk fin tur, og mindre slitsom enn det kan se ut som. Etterpå kan vi gjerne grille i hagen, hvis du vil. Laks eller ørret i folie, kanskje?

    SvarSlett
  2. Herleg - eg har høyrt om TweetUp; er dette ein BloggUp? ;-))
    Med ønske om godt sykkelføre i sommar!

    SvarSlett