søndag 23. mai 2010

Grove vaflar


Eg har sagt det før og seier det igjen: Eg er veeeeldig svak for sånn mjølkemat. Vaflar, pannekaker, sveler...ah. Dessverre er det av dei gode ting i livet der det lønner seg å begrense seg litt. Vaflar og pannekaker har eg stort sett laga på slump og augemål, men i jakta på vaflar som ikkje er riktig så - eh, energitette - som dei ein vanlegvis et, så har eg funne fram til ei oppskrift inspirert av denne oppskrifta som er veldig god. Eg kuttar smør og reduserer sukker, for eg vil heller ha godsakene oppå vafla enn inni, og dessutan kuttar eg kardemomme og legg til litt salt. Vaflane blir veldig mykje betre enn den ser ut til på papiret:

50 g kveitemjøl (gjerne fullkorn)
30 g lettkokte havregryn 
2 dl mjølk 
2 stk egg 
1 bs sukker 
1/4 ts salt 
1/4 ts bakepulver 


Bland det tørre, og spe med mjølka litt etter litt. Rør til slutt inn egga - ikkje rør for mykje, for då blir røra seig. La røra svelle ein god halvtime, og steik.


I desse vaflane brukte eg fullkorn kvitemjøl. Då får du ekstra fiber med på kjøpet, og for å vere heilt ærleg så kjente eg ikkje forskjell frå då eg laga dei med vanleg sikta kvietmjøl. Røra blir temmeleg tyntflytande, men havregryna tar seg av konsistensen, så prøv å steike ei utan å ha i meir mjøl sjølv om røra er tynnare enn du er vant til. Ha eventuelt i ei bs nøytral olje om det vil setje seg i vaffeljernet. Mitt er så innkjørt at det verkar ikkje som det er noko som set seg fast der. 

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar